Notice This is not the latest version of this item. The latest version can be found at: http://hdl.handle.net/20.500.12279/885.3
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12279/885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDEVILLE, Yves-
dc.contributor.authorJACQMOT, Christine-
dc.date.accessioned2023-02-21T08:43:43Z-
dc.date.available2023-02-21T08:43:43Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12279/885-
dc.description.abstractChatGPT va-t-il changer la manière d’enseigner ? Qu’en est-il de l’évaluation des acquis des étudiant·es ? ChatGPT représente-t-il une menace ou une opportunité ? Un premier décodage de ChatGPT, quelques pistes et éléments de réflexion.en_US
dc.formatDocsen_US
dc.language.isofren_US
dc.publisherUCLouvain - Université numériqueen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectAIen_US
dc.subjectChatboten_US
dc.subjectOLEen_US
dc.subjectOLLen_US
dc.titleChatGPT : Menace ou opportunité pour l’enseignement supérieuren_US
dc.typePresentationen_US
LOM.educational.typicalAgeRangeOtheren_US
LOM.educational.typicalLearningTimeOtheren_US
LOM.educational.languagefren_US
dc.audienceTeacheren_US
Appears in Collections:OLE
OLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatGPT_UCL_2023_02_06_CC.pptxTélécharger le Powerpoint3.1 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open